Miksi sinun ei pitäisi työskennellä Evenrue Markkinoinnin kanssa?


Hei! 

Nimeni on Tommi, olen Evenrue Markkinointi Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja.

Yleensä verkkosivuston tässä kohtaa kerrotaan miten asiakaskeskeisiä olemme ja miten laadukasta työtä tuotamme ja yleisesti paukutellaan henkseleitä minkä keretään.

Uskon vahvasti rehellisyyteen ja avoimuuteen. Klisee, tiedän mutta totta kuitenkin. Tästä syystä haluan esitellä syyt, miksi emme ehkä ole sopivin vaihtoehto sinulle.

Etsit suurta toimistoa josta saat kaiken "yhdestä luukusta".

Joskus suuri toimisto voi olla sinulle sopivampi kumppani. Jos haluat kaikki palvelut käyntikorteista brändäykseen ja videoiden kautta printtimediaan niin emme ole sinulle paras emmekä sopiva ollenkaan.

Markkinointi on yhteistyötä.

Vaikka ulkoistat markkinointisi, esim. Google ads mainonnan meille, niin se EI tarkoita, että sinä voit unohtaa sen 100%:sti. Sinä olet kuitenkin aina oman yritystoimintasi keskeisin osaaja en minä. Parhaat tulokset saadaan aikaiseksi yhteistyöllä.

Haluat tuntihinnoittelua.

Haluamme olla sinun pitkäaikainen strateginen kumppanisi. Jos etsit tuntihinnoiteltua palvelua tai sinulle on tärkeää tietää miten monta tuntia teemme yrityksesi eteen, emme ole oikea valinta.

Miten sitten hinnoittelemme palvelumme?

Veloitamme kiinteän tarjouksessa määritellyn kuukausittaisen “hallinnointipalkkion”. Sopimuksen ensimmäisen laskun yhteydessä veloitamme ylimääräisen aloituskulun.

Tämän jälkeen laskutamme vain kiinteän “hallinnointipalkkion”. Hintoihin ei tule yllätyksiä eivätkä sisällä piilotettuja kuluja.

Arvioin omaa työtämme, sinun mainonnan lukujen kehityksen perusteella, en tehtyjen tuntien mukaan. Toivon sinun tekevän samoin.

Tämän takia:

Palveluidemme palkkiot eivät perustu tehtyyn tuntimäärään, tai tehtyjen suoritteiden kpl määriin. Palveluntarjoajana sitoudumme kehittämään sopimuksessa mainittuja kohtia pitkäjänteisesti ja tuloksiin tähtäävällä tavalla. Tilaaja hyväksyy että kuukausiveloitus on pitemmän ajan keskiarvojen mukaan laskettu ja näin työsuoritteiden määrä voi vaihdella kuukausittain.

Haluatko tietää miksi tuntiveloitus tai ennalta määrätty palvelun tuottamiseen käytetty tuntimäärä, ei sovellu lainkaan maksetun mainonnan palveluun? Ota yhteyttä kerron mielelläni tarkemmin.

Ei palautetta? Ei yhteistyötä.

Mainonta vaatii optimointia. Optimointi vaatii tietoja. Mitä enemmän tietoja annat liidien tehokkuudesta, sitä paremmin kampanjasi toimii. (Pätee myös verkkokauppoihin mutta niiden läpinäkyvästä luonteesta johtuen tämä seikka ei ole yhtä usein ongelma kuin B2B puolella )

Jos et halua tai pysty antamaan meille tulostietoja, kykymme optimoida kampanjasi ovat hyvin rajalliset.

Emme halua tuottaa sinulle pelkkiä liidejä tai asiakkaita.

Haluamme tuottaa laadukkaita liidejä ja kannattavia asiakkuuksia.

Haluamme tietää esim.:

– Mitkä tietyt liidit, johtivat kauppaan?

– Mikä on jokaisen tuottamamme asiakkuuden elinkaaren arvo?

– Kuinka kauan myyntisykli kesti?

– Oliko erityisiä kipukohtia ja mitkä seikat johtivat lopulliseen päätökseen?

Näiden tietojen avulla voimme edelleen optimoida kampanjaa ja etsiä yhteisiä nimittäjiä, joiden avulla tehostaa mainontaa entisestään.

Pelkät mainosalustojen tuottamat luvut eivät aina kerro oikeaa tarinaa markkinoinnin tehosta. Haluamme optimoida kampanjasi sinulle tärkeitä liiketoiminnan tavoitteita kohti.

Kiteytettynä: onnistunut mainonta vaatii välillemme kommunikointia.

Teemme mainontaa, emme ihmeitä.

Jos olet kiinnostunut todellisista tuloksista, totuudenmukaisesta palautteesta ja konsultatiivisesta kumppanuudesta, olemme oikea valinta!

Vaikka ilokseni voin todeta, että se on (erittäin) harvinaista, kampanjat voivat epäonnistua ja epäonnistuvat. Kilpailijat voivat ajaa sinut markkinoilta, Google voi muuttaa vaatimuksiaan, markkinat voivat muuttua epäsuotuisaan suuntaan jne.

Pääsääntöisesti emme ota uutta asiakasta, jos en usko että meillä on vähintään kohtuulliset edellytykset rakentaa menestyksellinen kampanja. 

On kuitenkin tärkeää ymmärtää, että kampanjan tehokkuuteen vaikuttaa monta tekijää, jotka eivät ole meidän hallinnassa.

Mainonta on vain osa menestystä

"Yrityksillä ei ole liikenne ongelmaa - 

Yrityksillä on konversio ongelma!"

Tämä tarkoittaa että ongelma ei ole saada kävijöitä verkkosivuille. Sinulla on mahdollisuus tavoittaa ja tuoda sivuillesi niin paljon kävijöitä, että palvelimet palavat puhki monta kertaa.

Kävijät eivät ole ongelma.

Ongelma on saada kävijät muutettua asiakkaiksi.

...tavalla joka EI vie sinua vararikkoon!

Digimainonta-alustat perustuvat yleensä huutokauppa järjestelmään ja kilpailu nostaa hintoja. Mainonnan hinnat nousevat huutokaupan seurauksena kohti kannattavuusrajaa. Tästä johtuen kaikki eivät voi onnistua. Joudut myös mainonnan saralla päihittämään kilpailijasi.

Parhaan tuloksen saat, jos samalla kun kehität mainontaa, kehität myös sivusi myynnillisyyttä. Tässä asiassa auttaminen sisältyy meidän mainospalveluun.

Lupauksemme

Vaikka emme voi taata menestystä, voimme taata sinulle tietoa. Jos mainonta jostain syystä alisuoriutuu, sitoudumme tekemään kaikkemme ymmärtääksemme miksi. 

Hyvin usein jo tämä tieto itsessään voi olla sinulle erittäin arvokasta ja auttaa tunnistamaan tulevaisuuden kehityskohteita ja mahdollisuuksia.

Selityksen ja tekosyyn välillä on suuri ero. Olen sitoutunut varmistamaan, että olemme aina oikealla puolella tätä linjaa.

Asiakkaat tarvitsevat rakkautta, myös verkossa.

Tämä pätee yhtä paljon B2B:lle kuin B2C:llekin.

Sivuston rooli on onnistuneessa kampanjassa merkittävä. Ehkä jopa 50% tuloksesta. Jos sivuston myynnillisyydessä on puutteita, voimme auttaa.

  • Jos käyttäjä saapuu verkkokauppaasi ostaakseen tuotteen, sen on oltava helppoa ja prosessin miellyttävä.
  • Jos puhelin soi, tiimisi on vastattava siihen.
  • Jos joku täyttää lomakkeen ja pyytää lisätietoja, jonkun on otettava yhteyttä välittömästi.

Jos et, kilpailijasi tekee sen.

Ennen digitaalisen mainonnan aloittamista sinun on huolehdittava, että sinulla on asiakkaan laadukkaaseen palvelemiseen soveltuva infrastruktuuri valmiina.

Sinun on hyvä miettiä mitä tapahtuu, jos mainonta ei yllä tavoitteisiin. Yhtä lailla on tärkeä suunnitella tilanteen varalle, jossa mainonta ylittää reilusti odotukset.

Uudet ideat ja yritykset ovat jännittäviä mutta..

Autamme mielellämme uusia yrityksiä testaamaan konseptiaan uusilla markkinoilla. On kuitenkin hyvä sisäistää, että kyse on juuri testaamisesta.

Jos olemme tekemisissä startup-yrityksen kanssa, testaamme käytännössä koko liiketoimintamallin elinkelpoisuutta.

Tämä tarkoittaa suurta määrää muuttujia, jotka voivat kaikki vaikuttaa kampanjasi menestykseen. Muuttujia, joihin me emme voi vaikuttaa. Asiat, kuten brändäys, markkina-asema, hinnoittelu, asiakaspalvelu, myynti ja asiakkuuden kesto.

Yritys, jolla on jo todistettu konsepti ja vakiintunut markkina-asema, suurin osa näistä elementeistä on ainakin jo osittain päässyt lastentaudeista.

Tämän takia uusien yritysten, on tärkeää ymmärtää markkinointikampanjan testaava luonne ja rooli.

Älä ymmärrä tätä väärin, omaan itse startup taustaa ja rakastan ehdottomasti työskentelyä startup-yritysten kanssa.

Mutta tiedän myös, kuinka herkkiä uuden yrityksen alkuvaiheet voivat olla. Tämän takia on tärkeää varmistaa, että hallitsemme oikein tämäntyyppisiin kampanjoihin liittyvät odotukset ja autamme viestimään prosessiin liittyvistä riskeistä.

Emme ole kaiken taitajia tai "yhden luukun palvelupiste".

Evenrue Markkinointi tuottaa tuloksellista digimainontaa sekä sitä tukevia palveluita.

Käytännössä tämä on Google Ads mainontaa, Facebook mainontaa ja sivuston myynnillisyyden kehittämistä.

Periaatteemme on, jos se ei tuo sinulle tuloja, emme tee sitä. Kaikkea kaikille oleminen on epäonnistumisen resepti (tiedän, sillä olen yrittänyt).

Itse asiassa haluan varoittaa sinua “jokapaikanhöylästä” joka tekee kaikkea auringon alla olematta silti mestari missään niistä. Todellisia yleisneroja ei tunneta historiassa monia. Harva jos kukaan meistä on elävä Leonardo da Vinci (minä kaikkein vähiten).

Kuulumme siihen vähemmistöön digitoimistoista, jotka ovat löytäneet sisäisen supervoimansa ja päättäneet käyttää sitä.

Haluamme olla maksetun mainonnan rocktähtiä ja siksi olemme tehneet strategisen päätöksen keskittyä siihen mitä osaamme parhaiten.

Jos tarvitset apua digitaalisen markkinoinnin muissa osissa, meillä on erittäin vankka suhdeverkosto ja autamme mielellämme ohjaamalla sinut luotettavan kumppanin luo.

90 päivän vähimmäissitoumus kaikille uusille asiakkaille.

Tämä voi kuulostaa ristiriitaiselta siihen nähden, että emme sido asiakkaita sopimuksilla vaan teemme toistaiseksi voimassa olevia toimeksiantoja.

Kyse on kuitenkin, enemmän henkisestä sitoumuksesta kun juridisesta.

Uusien kampanjoiden kehitys ja niiden todellisen luonteen esille tuleminen kestää tavallisesti 3 kuukautta. Voiko se tapahtua aikaisemmin? Ehdottomasti! Mutta emme tee mitään lupauksia.

Itse asiassa ensimmäiset 30 päivää voivat yleensä olla melko surkeita. Tämä pätee erityisesti uusiin kampanjoihin.

Olemme kehittäneet strategisen ja järjestelmällisen lähestymisen, joka varmistaa, että alussa käytetyt budjettieurot kuluvat “tietojen ostoon”, tietojen joilla optimoimme ja parannamme tilisi tehokkuutta ajan myötä.

Varsinkin Google Ads mainonnalla on tapa kehittyä pitkänkin ajan yli. Ei ole epätavallista, että asiakkaamme ads tili jatkaa kehitystä vielä kahdenkin vuoden päästä.

Voiko asioita tehdä menestyksellisesti eri tavalla kuin me teemme?

Varmasti voi, mutta me emme osaa toista tapaa.

Tämä on meidän kehittämä “resepti” jota myös parannamme koko ajan.

Haluan Yrityksesi.

Toivon, että mikään edellä kirjoittamani ei ole loukannut sinua tai saanut sinut karttamaan meitä palveluntarjoajana. Haluan ansaita yrityksesi ja sinun luottamuksesi, jotta minulla olisi mahdollisuus auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi.

Jos tällä hetkellä edes harkitset luottavasi meihin ja että annat meidän käyttää kovalla työllä ansaitsemaasi rahaa mainontaan.

Tiedä että, 90% digitaalisen mainonnan kampanjoista epäonnistuu! (Lähde: Digital Marketer).

Tämä on pelottavaa mutta samalla mahdollisuus meille molemmille.

Mottoni on: “Onnistumme tai opimme!”

Sinun onneksesi olen epäonnistunut useasti.

Ja tätä opittua tietoa olen hyödyntänyt luodakseni järjestelmiä ja toimintamalleja, joilla varmistamme että löydämme tien menestyvään kampanjaan.

Tästä johtuen meillä on myös erinomainen yli 95% aste jolla onnistumme tuntuvasti tehostamaan uusien asiakkaiden markkinointia 3kk:n sisällä.

Jos luit näin pitkälle eikä mikään “vaatimuksista” kuulostanut mahdottomalta niin on suuri todennäköisyys, että voisimme olla sopiva yhteistyökumppani juuri sinulle.

Riippumatta siitä, pystymmekö työskentelemään yhdessä, toivon sinulle menestystä.

Insert Content Template or Symbol

Tommi Heikkilä

toimitusjohtaja

tommi(a)evenrue.fi

puh. (09) 424 51030

LindedIn - verkostoidutaan

Hei!

Olen Tommi Heikkilä, toimin osakkaana ja markkinoijana Evenrue Markkinoinnissa.
Minulla on pitkä kokemus myynnistä, markkinoinnista, myynnin johtamisesta sekä yrittäjyydestä.

Erityiset ”kiksit” saan yrittäjien auttamisesta ja heidän arkensa helpottamisesta.


Kaipaatko tuloksia?

Vauhdita yrityksesi kasvua!
>